About Me

My photo
im edy ,7teen ,edy stay at bndr tn rzak ,cheras lorh , my bufday 15sep, dunt forget to wish and bg adiah, huhu , sy bukan student , benti skolah dah , spm ..? jangan d'tnye .. saye dancer under JABATN KEBUDAYAAN & KESENIAN NEGARE c(: saje je uat blog ni , sbb bnde ni ibarat my DIARY c: jgn malu2x tok comment .. nedd ur opinion =') BE MY F0LLOWERS OKAY ! CHILL =')

urm ....

.. aritu kita GADUH,awak marahlah saya..saya TERIMA

...andai awak dah tak SUKA saya,awak bagi tahu jer saya,saya janji tak kan MARAH awak..

...andai awak dah betul2 BENCI saya,awak buatlah apa yang awak SUKA pada saya..saya tak KISAH..

& andai 1 hari awak nak saya PERGI dari HIDUP awak,saya RELA..asalkan awak BAHAGIA bersama orang yang awak SUKA..

..mungkin bila awak RINDUKAN saya,awak akan ingat KENANGAN kita bersama..

..mungkin awak akan CARI saya,tapi saat 2..

..saya dah TAK ADA lagi...

Tapi saya nak awak tahu yang awak teTap di HATI saya...bukan untUk semeNtara tapi buat selama2 nya..(^_^) hinggalah saya dah...(+_+) menuTup mata....

No comments:

Post a Comment